2 Temmuz 2008 Çarşamba

alıntılar

"ne tuhaf, bütün duygular ve anların, kaderin bir noktasında birbirine dönüşmesiyle ilerliyor hayat. hayat da tıpkı bir film gibi birbirinekatlanan sahnelerle ilerliyor."

"hani bazı evler vardır, bütün pencereler ardına kadar açık da olsa, içeride asılı kalmış havasızlık bir türlü gitmez."

"içi boşalmış bir sabahlık, birdenbire ölümü herşeyden çok daha iyianlatabiliyor. eşya da insandan böyle alıyor intikamını."

"gece uykusuzdur/çünkü herkes onu uyur."

"çocukluğun en büyük zenginliği ne engin sorumsuzluğu,ne ana kucağının sonsuz güveni, ne de çocukluk denildiğinde ilk akla gelen benzeri şeyler galiba; bence, onun en büyük zenginliği, geleceğe inanç duyabilme duygusu. ancak bunu yitiren çocuk, başka biri olmayı başarır. başka biri olmak, büyümektir."

"bir nedeni yok gülmezliğimin/belki akşama bir şey kalmaz/sabahki halimden/içimde aynı kavun acısı/vapur dağılırken."

"cehenmmen diğer insanlardır." sartre

"yastığımdan kuşkulanırım... o da yalan." fikret kızılok

"GÖMMEDEN ÖNCE BİRAZ GEZDİRİN BENİ."

"Aşkım değilsen haber ver benzerimi!"

"seni bilmek ne uzun kelime, ne acaip ilgi."

"İnsan süsüdür günah."

"Biliyorsun, ben hangi şehirdeysem/yalnızlığın başkenti orası." Cemal Süreya

"VE BEN BÜYÜDÜM BİR GECE." Emre Sururi

"Saklamanın en iyi yolu fazla görünmektir."

"Dönülmez sözler verdim, döndüğümde çaresine bakarım."

"Irsidir aşk babadan oğula geçtiği gibi geçer bir aşktan diğerine." Murathan Mungan

"Eskitiyorum, eskitiyorum değişmiyor ne kadar güzel olduğun."

"al yüzüm sende kalsın, ver sesin bende."

"çöz beni/sana dokunabilecek kadar."

"yılın en beklenmedik günüydü yalnızlık..."

"bana savaşlardan hiç sözetmedin anne."

"ki belki
maddenin en küçük parçası atomdur diyen
hesaba katmamış aşkları."

Hiç yorum yok: